Amsterdam, 26 de marzo de 2015

iLost alcanza o seu obxectivo de crowdfunding de 100.000 € nunha semana

iLost, o motor de busca de obxectos perdidos e atopados, alcanzou o seu obxectivo de financiamento de 100.000 € en menos dunha semana. A start-up holandesa espera que esta cifra aumente significativamente nas próximas semanas, achegando o obxectivo de converterse en "o Google dos obxectos perdidos" á realidade.

iLost creouse co obxectivo de reunir nun só lugar todos os obxectos perdidos e atopados en todo o mundo. En 2013 a empresa atraeu o seu primeiro investimento importante para o desenvolvemento do software, a construción dun sitio web e a creación dunha base nos Países Baixos. Na actualidade, a maior cadea de cinemas dos Países Baixos, os maiores festivais e diferentes grandes concellos uníronse a iLost. Sobre a base deste éxito nos Países Baixos, a empresa planea agora expandirse máis aló das fronteiras holandesas. Seis días despois do lanzamento da campaña de crowdfunding, uns 80 financiadores alcanzaran o obxectivo de 100.000 euros. iLost espera que esta cantidade duplíquese polo menos nas próximas semanas.

Apoio da comunidade

iLost optou conscientemente polo crowdfunding. "O recoñecemento da marca e o apoio da comunidade son moi importantes para nós", di a fundadora de iLost, Hanneke Stegweg. "Queremos que calquera que perda ou atope algo pense inmediatamente en iLost. Co crowdfunding non só consegues unha importante inxección de capital, senón que tamén che dá un gran número de embaixadores da marca que investiron en ti."

Lanzamento europeo

Segundo Stegweg, o lanzamento en Europa non só é bo, senón que tamén é necesario: "Nos últimos anos, vimos que o noso sistema funciona e que hai seis veces máis posibilidades de compartir obxectos perdidos a través de iLost. Temos unha gran competencia. Por iso chegou o momento de introducir iLost nos países de fala hispana. Utilizaremos os fondos que acadamos para engadir información xeográfica á descrición dos obxectos atopados e imos facer que o noso motor de busca sexa multilingüe. Tamén estamos a construír unha aplicación para iPhone e Android e agora temos os medios para ampliar o noso equipo de vendas. Comezamos por Bélxica e Luxemburgo e, á espera, planeamos lanzarnos en Reino Unido, Alemaña, Francia, Os Estados Unidos e o resto do mundo"

Para a campaña de crowdfunding de iLost, consulte http://www.oneplanetcrowd.com/en/project/92855